معاون دادستان کرمان:

 پرونده ای برای تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی تشکیل نشده است

معاون دادستان کرمان گفت: تاکنون پرونده‌ای برای تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی تشکیل نشده است.
معاون دادستان کرمان گفت: تاکنون پرونده‌ای برای تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی تشکیل نشده است.
کد خبر: ۱۴۴۶۴۶۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ هادی خالوئی، گفت: چندین مورد گزارش با موضوع تبلیغات زودهنگام واصل شده است که در این زمینه از سوی دادستانی تذکرات لازم به کاندیدا‌ها و طرفداران آن‌ها داده شده، اما تاکنون هیچ پرونده قضایی برای تخلفات انتخاباتی تشکیل نشده است.

وی با اشاره به اهمیت روز افزون سکوهای فضای مجازی در انتخابات اظهارداشت: با توجه به اینکه بیشترین تبلیغات در دوران انتخابات در فضای مجازی صورت می‌گیرد، لذا درکمیته رصد فضای مجازی نظارت و دقت ویژه‌ای جهت پیشگیری از بروز تخلفات انتخاباتی می‌شود. 

خالوئی، تصریح کرد: فعالیت‌های انتخاباتی در سکوهای فضای مجازی باید قاعده مند شوند و کاندیداها با نظارت بر فعالیت های ستاد ها و طرفداران خود از ارتکاب تخلفات و جرایم انتخاباتی پیشگیری نمایند تا فضای عادلانه و سالمی‌ برای رقابت کاندیداها فراهم شود.

وی افزود: با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات، تحرکات و اقدامات کاندیداها و طرفداران ایشان بیشتر می‌شود و مقابله با جرائم و تخلفات و تخریب‌ها علیه نامزد‌ها در دادستانی شهرستان کرمان با سرعت و دقت انجام خواهد شد. 

این مقام قضائی رعایت عدالت رسانه‌‌ای برای تبلیغات همه نامزدهای انتخابات را ضروری دانست و تصریح کرد: می‌توان با فراخوان عمومی به کاندیداها، افرادی که تمایل به حضور درجلسات برخط در بستر فضای مجازی را دارند مشخص و امکان حضور را برای همه آن‌ها فراهم نمود و با بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی به صورت یکسان برای همه کاندیدا، به ایجاد شور انتخاباتی و  افزایش مشارکت مردمی در انتخابات کمک نمود. 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها